Pages

Sunday 17 February 2013

Alhamdulillah.. akhirnya berjaya menjadi ibu dgn bantuan GLA


 GLA COMPLEX MEMBANTU MENINGKATKAN KESUBURAN...



Semalam baru sahaja ingin melelapkan mata, bunyi sms. Siapala agaknya dkt pukul 12 mlm ni. SMS dibuka, 'hii sis, nak tanya kalau pregnant boleh teruskan makan GLA Complex tu tak?'.

Saya terus teringatkan seorang kastemer yang ambil GLA bulan lepas. Saya tanyakan beliau adakah adik pregnant? Beliau mengiakan dan menambah ' tunggu 5 bulan akhirnya dapat jugak'.
Amazing betul lah sudah ramai yang ambil GLA Complex Shaklee untuk kesuburan berjaya mengandung. Saya sendiri tumpang gembira sebab bukan senang nak dapat baby kan. Ada yang menunggu bertahun belum tentu dapat rezeki ni. Alhamdulillah!

Bagi yang ingin mencuba GLA complex shaklee bagi tujuan kesuburan, boleh dapatkan sekarang dengan harga istimewa. Tidak salah mencuba apatah lagi kerana niat yang baik. Berhasil atau tidak terpulang padaNya kerana Dia yang menentukan yang terbaik untuk kita.

p/s: GLA ni bukan sahaja untuk kesuburan, ianya juga mencantikkan kulit. Belum cuba belum tau. Sudah cuba pasti tidak akan berpaling lagi. Yang penting ianya adalah vitamin semulajadi, bukan sintetik.

Inilah saya:

 

 

BAGAIMANA GLA COMPLEX MEMBANTU ANDA UNTUK CEPAT HAMIL?????

GLA (gamma linolenic acid) menurunkan kolesterol dan ia membantu melegakan sindrom pra haid (PMS) seperti senggugut dan membantu meningkatkan lendir servikyang berkualiti untuk kesuburan. Ia juga membantu dalam melegakan kesakitan dan kekejangan kerana GLA ditukarkan kepada prostagdalin E1.

1) Bagaimana GLA membantu dalam PMS (senggugut)????

Apabila seseorang mengalami senggugut, ia akan melibatkan kekejangan pada otot dalam rahim dan sekitarnya. Keadaan ini berlaku kerana tubuh seseorang itu kekurangan GLA (gamma linolenic acid) . Jadi sebagai memenuhi kekurangan itu tadi, GLA complex diperlukan untuk mengatasi masalah ini.

2) Bagaimana GLA membantu dalam cepat hamil??

Membantu wanita dalam menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang berwarna putih telur. Perasan tak, sebulan sekali wanita akan mengeluarkan lendir begitu sewaktu subur? Namun tidak semua wanita mendapati lendir yang sebegitu ;subur'...

Disinilah fungsi GLA untuk membantu dalam penghasilan cecair yang melambangkan kesuburan ini, yang membantu sperma untuk berenang ke uterus terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum. Bukan itu sahaja, cecair ini akan membantu sperma untuk terus hidup selama 5 hari di dalam tiub falopio selama 5 hari.

Jadi puan2 yang masih belum dikurniakan akan, cuba periksa cecair serviks puan2 adakah cecair serviks anda tebal, kecoklatan, kering....itu petanda kurang baik kerana ia boleh menghalang persenyawaan....

setiap anak adalah kurniaan dari Allah...tetapi ingatlah kita sebagai manusia perlu berusaha untuk mendapat kurniaan yang tidak ternilai ini...selain dr berdoa, perlu ada usaha2 lain...dan setelah itu harus bertawakal...ingat...usaha itu tangga kejayaan :) 


Hubungi saya sekarang juga!
Your Shaklee Independent Distributor; 

♥ Fezawani (ID: 910931 )
♥ SMS : 012-9079447/013-6339152
COD area: Puchong, Shah Alam, Subang Jaya and Putrajaya

0 comments:

Post a Comment