Pages

Wednesday 26 December 2012

Set Penyusuan Shakleee

Salam..
Banyak sms yang saya terima bertanyakan Set Penyusuan yang mana seharusnya menjadi pilihan..kerana ada 3 jenis Set Penyusuan yang kami sediakan..bagi ibu-ibu yang baru ingin mencuba saya syorkan SET B..apa yang ada dalam SET B ni?

SET B
Lengkap dengan 4jenis vitamin iaitu B Complex, Vitamin C, Vitalea (Multivitamin) dan Alfalfa (Milk Booster). SET B ini sesuai untuk ibu-ibu yang tidak mempunyai masalah penyusuan dan ingin mencari supplement untuk kesihatan dan juga tenaga. Kebaikkan dari Set B ini, Vitalea with iron formula, Vitamin B, Vitamin C dan Alfalfa. Memang khas untuk mereka yang tiada masalah penyusuan. Vitamin B lebih kepada keperluan pertumbuhan otak dan emosi, Vitamin C fokus on imun sistem, Vitalea demi pertumbuhan dan pembesaran secara lengkap dan menyeluruh manakala Alfalfa sebagai peransang demi membantu mempercepatkan penghasilan susuibu disamping membantu mengurangkan masalah eczema sekiranya si bayi mengalami masalah tersebut.



SET E
SET E adalah pilihan ke 2 untuk ibu-ibu..apa yang ada dalam SET E ni? sama seperti SET B cuma tambahan Ostematrix (Kalsium Magnesium). Set ini diperlukan oleh ibu-ibu yang kurang minum susu bagi menampung keperluan kalsium harian ibu...tahukah anda ibu yang menyusukan anak memerlukan kalsium lebih daripada ibu yang tidak menyusukan anak? 

Siapa yang perlukan set ini? Ibu yang mengalami kemerunduman susu setiap kali PMS. Selain itu set ini membantu si ibu cergas, bertenaga walau kurang tidur selain diperlukan untuk tulang bayi serta pembentukan gigi si kecil. Walaubagaimanapun, SET B + ESP juga sangat bagus diamalkan sekiranya si ibu punya masalah penghasilan susu yang lambat serta bayi mudah lapar.

SET 3M
Set ini mengandungi Set B , ESP dan Ostematrix. Siapa yang perlu amik set ini? Set ini digalakkan kepada ibu yang ada masalah penyusuan, si ibu yang nak mula menyimpan stok, si ibu yang mahukan anaknya mudah lena waktu malam dan ibu yang sedang relaktasi atau induce lactation.

Masalah penyusuan yang dimaksudkan ialah, si ibu menghadapi masalah penghasilan susu walau telah melakukan perahan setiap 2 jam dan minum air sekurang-kurangnya 3L sehari... maka set ini membantu membaiki mana-mana kekurangan atau lohong zat yang diperlukan oleh badan agar tubuh si ibu dapat berfungsi dengan baik sekali.

Semua set yang ada di sini ada kebaikkan yang tersendiri bukan hanya untuk milkbooster sahaja malahan juga untuk kesihatan ibu. Set Penyusuan Shaklee akan membuat ibu2 :
  • Lebih bertenaga
  • Kurang stress/tekanan perasaan
  • Mengelakkan meroyan
  • Mengurangkan sakit badan (sakit urat)
  • Kurang mengantuk (di waktu yang tak sepatutnya mengantuk)
  • Perbaiki keintiman suami isteri
  • Memiliki wajah berseri-seri
  • Mencantikkan kulit dan kuku
  • Mengawal berat badan
  • Membanyakkan susu ibu
Hubungi saya sekarang juga!
Your Shaklee Independent Distributor; 

♥ Fezawani (ID: 910931 )
♥ SMS : 012-9079447/013-6339152
Penghantaran terus/COD ke Puchong, Shah Alam dan Putrajaya

0 comments:

Post a Comment